Re: Genvej med cd

> Netscapes alt-mappings kan dog også bruges med meta/Windows-tasten, så
> det er ikke et problem for mig. WP og AbiWord har også cut, etc. med
> Ctrl-mappings.

Ok. Det var jeg ikke klar over.

> Ja, og hvor mon de har fået den ide fra?

"Beats me ..."   ;o)   Men det er nu meget praktiskt hvis man som jeg,
er tvunget til at bruge både Linux samt Windows.   Icewm prøver rent
tastatur-mæssigt at ligne windows så meget som muligt - hvilket er
ganske rart.   Nu kan jeg smide musen langt væk under begge OS'er ...
;o)