Re: Locale - hvad skal der til ?

> Hvis du har lavet andre definitioner end de to ovennævnte og kopieret dem
> over til rette sted, burde "locale -a" opliste dem.
>
> Prøv at kigge på manualsiden til localedef.

Har luret lidt på den, og forsøgt at lave en ny til en_US (uden charmap
file - da default før stod til POSIX).

#localedef -i en_US en_US
#localedef -f ISO-8859-1 -i en_US en_US

locale -a siger nu:

POSIX
en_US
en_US.ansix341968
en_US.iso88591

Jeg ved dog ikke, om det er korrekt, når jeg anvender dette i min samba
config smb.conf:

        dos charset=850
        display charset=ISO8859-1
        unix charset=ISO8859-1

Jeg har så dog fundet en iconv kommando, der kan køres på NAS'en:

#iconv -f ISO-8859-1 -t en_US
iconv: conversion from `ISO-8859-1' and to `en_US' are not supported

Kan dette være årsagen til at TSM klienten brokker sig ? Hvis ja, hvad
pokker kan jeg så gøre for at få konverteringen til at fungere ?

/Brian