Re: K6-300 Mhz

Troels Arvin wrote:

> Matrox G200 kort har jeg rigtig gode erfaringer med på Linux.
Jep Matrox er OK.

> Nu bliver jeg upopulær, men jeg vil nok engang vedholde, at AMD K6 er
> noget junk. Jeg baserer det på gentagne, real-World ubehageligheder -
> særligt med Linux. Jeg har godtnok K6'ere, som fungerer fremragende med
> Linux, men betænkeligt mange, som lidt for ofte går ned.
Jeg må erklære mig helt uenig.
Min faste linie til nettet kører på en K6-2, og jeg har vel solgt
50-100 linuxservere med K6 og K6-2 og har ikke haft flere problemer
med dem end med Intel.
K6-3 er iøvrigt et absolut BEST-BUY efter min mening, den kompilerer
en kerne på 2 1/2 min.

--
MVH / Best Regards
Allan Jacobsen