Re: ADSL på Linux - århusianskforbindelse eftersøges

Hej igen!

 Jeg mailede til ejeren og fik flg svar :

 Ang. adsl, så skal du lige tænke på at det de spørger om i den nyhedsgruppe
nok et modemkortet, og ikke den adsl adapter jeg har.. der er nemlig
forskel.
 Det er korrect at vi kører vores gateway igennem en linux maskine, med ip
forwardin etc. Men det foregår over en lan forb. til modemet, og så et nr. 2
netkort i maskinen til at forme gateway'en.
 Jeg har godt hørt at det ikke er det samme modem mere, men mere noget der
minder mig om et normalt modemkort i den masine der er på nettet.
Det inskrænker jo godtnok mulighederne, og jeg har ikke check på om der
forefindes linux driver til det. Dog vil jeg tro at kommer der det, så kan
det vel snildt lade sig gøre at lave det samme nummer med et netkort i host
maskinen...
 En fra mit firma har faktisk fået det modem i hans maskine derhjemme, og han
var sq lidt ked af at det ikke var det samme som vi har på gaten.... Men er
det ikke typisk TeleDK?!?

 Så de havde nok ikke lige en driver :(

Hilsen Jesper

--
The Docter  aka  ReTCoD  aka  Jesper Bunch - UIN : 15645717
Leader and founder of Clan XII  -  http://www.clanworld.dk/xii