Re: expected Voodoo, none detected (solved)

Jeg skrev:

> 1000 tak til Mads. Men jeg har ikke fået liv i mit Iwill
> Iwill Vulcan2 (voodoo2) kort endnu.

Men nu lykkedes det. Jeg flyttede bare kortet over i et andet
pci slot. Puha. Det holdt hårdt. Det har taget 4 dage at
få det til at virke.

q3test kører fint, men jeg kunne godt tænke mig hvis man
kunne løbe lidt hurtigere. Jeg har sat "always run", men
det er ikke nok, synes jeg. Gerne det dobbelte. Mon det
kan konfigureres?

Demoerne i Mesa-3.1/3Dfx kan jeg dog ikke få til at bruge
kortet, selvom jeg har prøvet både at sætte
MESA_GLX_FX til f og til fullscreen.

/usr/local/glide/bin/test3Dfx virker.

quake2 virker ikke:
ref_gl version: GL 0.01
/usr/local/src/new/quake2/opengl32: cannot open shared
object file: No such file or directory
ref_gl::R_Init() - could not load "opengl32"

Måske manlger der nogett i quake2-3.20-glibc-i386-unknown-linux2.0.tar.gz ?
Jeg prøver at finde en anden version.

Tak igen til Mads, som har holdt mit mod oppe.

--
torben fjerdingstad        | linux-2.2.10-smp/GNU/gnome-1.0
tfj@xxxxxxxxxxxxxxx        |   Man skal ikke skyde bjørnen

Follow ups