Linux Journal / SSC folkene er nogen tumper !!

Jeg ville fornylig forny mit abonnement på Linux
Journal for to år. Men de tumper i deres abonnements
afdeling gjorde det samme som sidste gang: fornyede
kun for eet år, hvad der er 10 dollars dyrere. Jeg
klagede straks og fik et undskyldende svar: at de
ville undersøge sagen og rette fejlen, men siden
har de ikke svaret på mine e-mails, hvor jeg bl.a.
spurgte om jeg kunne bestille adskillige gamle numre
og spare på den dyre porto. De skal have 7 dollars for
at sende eet gammelt nummer af LJ - hvis man bestiller
flere samtidigt må der da kunne spares nogle dollars
på forsendelsen. Jeg ville være meget ked af at miste
mit abonnement på LJ, men deres service er under al
kritik !! Sådan nogen tumper !!

Be warned !

--
Venlig hilsen

John

John B. Jacobsen

Lyshøj Allé 20, 3. th - DK-2500 Valby - Denmark - Europe
Telephone: +45 - 36 17 87 83 - e-mail: jbj@xxxxxxxxxxxxx