themes-creation-howto

Hej alle

Dette er nok ikke den rigtige liste men der er næsten ikke et øje ovre
på sslug-grafik så jeg vover pelsen (og så må du altså tilgive mig
Torben ;-))

Sagen er den at jeg har begået en howto vedr. subject, det er en
regulær oversættelse af et tilsvarende dokument på

http://www.stu.uea.ac.uk/~markj/t.o/creation-howto.html

Så jeg ville høre om der er nogle temahajer der gad og løbe den
igennem bare for at se om jeg er helt galt på den ??

--
/Niels

echo "This message is brought to you from a standalone machine"
Niels Rasmussen			| "To do is to be" -- Plato
nielsemand@xxxxxxxx		| "To be is to do" -- Kant
Registred Linux user #133791	| "Do be do be do" -- Sinatra