ATI Rage Lt PRO

Hej,
Jeg er den (u)lykkelige ejer af en notebook, med ATI Rage Lt Pro
(grafik) chip set, og jeg kæmper forgæves for at få X til at køre. Min
version af XFree86 (version 3.3.3.1) er imidlertid ikke særlig glad for
mit chip set, og giver derfor de mærkeligste resultater, når jeg starter
X. På XFree86.org ser jeg så at der er kommer en version 3.3.3.5, som
skulle understøtte dette chip set, så alt skulle jo være i den skønneste
orden - hvis bare jeg kunne få installeret den. Jeg er ret ny på Linux,
og har derfor ingen anelse om hvordan man upgraderer til en anden
version af X. Bedst ville det være hvis der er en derude, der kan
fortælle mig hvor v. 3.3.3.5 af XFree findes som en RPM, men al hjælp er
kærkommen.

Hilsen
Martin S. Jensen

Follow ups