SV: linux litteratur

http://home1.2.sbbs.se/designit  eller efter den 15 september http://www.linuxkurser.nu har det du efterfrågar.  /Mats
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Arvid Gregersen <arvid-g@xxxxxxxxxxxxx>
Till: sslug-teknik@xxxxxxxx <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Datum: den 13 september 1999 22:16
Ämne: [TEKNIK] linux litteratur

Hej folk

jeg er ved at være trær af at skulle gætte mig frem til 9/10 af de kommandoer som er nødvendige for at køre Limux (og vide hvad det er man laver... -ja det ER et paradpoks). SIden det åbenbart er almindelig kotume at man kaster sig ud i det har jeg gjort det samme, men sætter nu foden ned! Jeg har endelig fundet et netkort som rent faktisk kan findes af Linux (WOWSERS, Hva'?) og prøvede at installere det.. hvorefter min ppp forbindelse gik til helvede, samt kernen failer op til flere af de funktioner under opstart som før rapporteredes ok. -og det er ikke kun dem der har med netværk at gøre (her er fejlmelding til dels forståetlig) nej pludselig nægter den også at anerkende at msdos er en acceptabel fs type.. suk.

DERFOR!!!! Kan nogle her anbefale god litteratur til en seriøs nybegynder i l Linux... jeg har IKKE brug for nogle overfladiske Globe hæfter eller lignende "hurtig gennemgang". Hellere noget brugbart men også bybdegående litteratur om blandt andet opsætningen af netværk, kompilering af programmer og så'n. Any suggestions?

-og så en ting til... jeg overvejer lidt at gå til nogle af de der kbh møder, men ve d ikke rigtig hvad det går ud på. -Er det emner jeg, som interesseret nybegynder, kunne have brug for at vide noget om?

Arvid

ICQ: 724069
Homepage: http://home4.inet.tele.dk/arvid-g