Re: linux litteratur

On Mon, 13 Sep 1999 22:20:33 +0200, "Arvid Gregersen"
<arvid-g@xxxxxxxxxxxxx> wrote:

>DERFOR!!!! Kan nogle her anbefale god litteratur til en seriøs
>nybegynder i l Linux... jeg har IKKE brug for nogle overfladiske Globe
>hæfter eller lignende "hurtig gennemgang". Hellere noget brugbart men
>også bybdegående litteratur om blandt andet opsætningen af netværk,
>kompilering af programmer og så'n. Any suggestions?

Prøv at kigge lidt på The Linux Documentation Project
http://sunsite.auc.dk/ldp/

Her finder du en 6-7 bøger (guides) om forskellige dele af Linux,
bl.a. Linux System Administrators Guide og Linux Network
Administrators Guide.

Der er en del timers læsning i dem :-)
--
 Jesper