SV: Hvordan tester man ??

Hej Niels!

Forst skal det lige siges, jeg har aldrig vaeret tester! Men et par ideer:
1 Du skal teste hvor let/svaert det er at arbejde i.
2 Du skal undersoge, hvor forskellene er ift. AutoCAD
3 Du skal ogsaa vaere ops. paa hvad programmet kan/kan ikke
4 Du skal ogsaa sammenligne med AutoCAD, er det en fremgang/tilbage!
5 En god ide er ogsaa at kigge paa den generelle brugervenlighed, altsaa
	hvor svaert er det at installere, brugerfladen osv.

Jeg haaber dette kunne hjaelpe dig.. Husk det er kun fantasien der saetter graenser!

Husk nu, Du skal arbejde med det, som var det dit daglige arbejdsredskab!
- dette giver det mest rigtige resultat!

God fornojelse!

Med venlig hilsen
Rasmus Holm
HellasGrafisk ApS