Put-metode i Apache

Hej venner.

Jeg forsøger at installere en put-metode i Apache, så jeg kan publicere
web-sider direkte fra Netscape. Det virker for så vidt meget godt: Mit
lille rudimentære script modtager adresse og data, gemmer data i den
ønskede fil og returnerer. Desværre har jeg ikke forstand til at
aflevere den rette returkode - eller til at returnere denne på rette
måde.
Resultatet er, at Netscape meddeler mig, at serveren har oplevet en
fejl. Det har dels betydning i de (få) tilfælde, hvor der faktisk er en
fejl (f.eks. henvisning til et forkert bibliotek) og i de tilfælde, hvor
jeg gerne vil have bilag (et billede) med, lykkes det ikke (der var jo
en fejl).

scriptet er i al sin enkelthed:
#!/usr/bin/perl
unless (open HTML,">$ENV{'PATH_TRANSLATED'}") {
  print "HTTP/1.0 540\r\n";
  exit 0;
}
while (<>) { chomp; print HTML "$_\n"; }
close HTML;
print "HTTP/1.0 200\r\n";
exit 0;

Gode ideer modtages med kyshånd!