Re: Fetchmail og Procmail

Meyland Peter wrote:

> Hvordan kalder du så procmail. Jeg sad iaftes og forsøgte at få sendmail
> til at kalde procmail. Det lykkedes aldrig. Jeg lavede en
> MAILER(procmail) inde i min sendmail.mc, men kunne som sagt ikke få det
> til at virke.
> Nu har jeg efterhånden brugt meget lang tid på at få det til at virke,
> så en grydeklar metode er ønskelig, eller ihvertfald nogle gode hints om
> hvad der skal gøres.

Husk at genstarte sendmail så den opdager ændringen af conf' filen.

Jeg har bla. i .mc filen (måske ikke lidt forkert ?) :

.....snip

define(`SMTP_MAILER_FLAGS',`e')

define(`LOCAL_MAILER_PATH', `/usr/bin/procmail')
define(`PROCMAIL_MAILER_PATH', `/usr/bin/procmail')
FEATURE(local_procmail)

MAILER(procmail)
MAILER(local)dnl
MAILER(smtp)dnl