Re: SV: Øv og to gange øv!

Palle Arentoft wrote:

> Hmm, jeg tror at Mogens skulle prøve at tage 2 cpuer fra nogle af de sikkert
> mange maskiner han har (bytte med en alm. bruger) og så se om problemet ikke
> løser sig selv . Hellere dette fremfor at maskinen IGEN går ned i.f.m. at
> afdække fejlen. Sæt en eller anden form for log på de 2 brugere som arver
> CPU'erne og se om den ene går mere ned end den anden.

Vi har ikke lige sådan en CPU type at bytte med... Hvis fejlen viser sig
igen,
vil jeg lade den køre et stykke tid uden SMP. Går det godt, vil jeg
bytte de
to CPU'er om og se, hvad der sker.

> Jeg har tidligere set at en fejl i bios'ens APM del kan få maskiner til at
> lukke uautoriseret ned. Slå evt alt dette fra i bios'en.

Jeg kunne ikke lige finde noget APM i den maskines BIOS opsætning...

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk