Ringer hele tiden op!!

Jeg har installeret RH60 og sat ppp op med 'demand' og 'idle' i
options filen, og det virker glimrende - næsten.
Jeg har samtidig konfigureret samba til at være domain controller for
min windows NT. Linux fungerer som router og proxy-server.
Når jeg laver kald til min linux maskine med telnet eller ping ringer
ppp op. Hvorfor??? Det er jo på lokalnettet.

Windows er sat op med udbyderens IP som DNS og Linuxmaskinens IP som
default gateway. Jeg har forsøgt at bruge WINS man jeg fatter ikke
helt hvad jeg egentlig skal gøre og om det overhovedet vil hjælpe.

Simon

Follow ups