Screenshots af Caldera/RH6.1 install: Hvor eller hvordan

Hej!

Jeg er midt i at skrive en lille anmeldelse af de nyeste distroer, men
har lidt problemer med at få lavet screenshots af
installationsbillederne på RH6.1 og Caldera. Fotografier af monitorer er
typisk noget skidt, så jeg *skal* bruge screendumps. Jeg kan bare ikke
lige greje hvordan det skal lade sig gøre, når jeg ikke lige har adgang
til en terminal så jeg kan starte EE eller lignende. Kender nogen enten
en metode til det, eller en (flere?) websider jeg kan finde gode
screenshots på?

Bonusspørgsmål: Har SuSE 6.2 samme (tekstbaserede) installation som 6.1
havde?

And
--
Anders S. Johansen, Jagtvej 109, 3.tv, 2200 Kbh. N +045 35836565
Wisdom = TANJ + TANSTAAFL

Follow ups