Re: Screenshots af Caldera/RH6.1 install: Hvor eller hvordan

On Tue, 9 Nov 1999, Anders S. Johansen wrote:

> Hej!
>
> Jeg er midt i at skrive en lille anmeldelse af de nyeste distroer, men
> har lidt problemer med at få lavet screenshots af
> installationsbillederne på RH6.1 og Caldera. Fotografier af monitorer er
> typisk noget skidt, så jeg *skal* bruge screendumps. Jeg kan bare ikke
> lige greje hvordan det skal lade sig gøre, når jeg ikke lige har adgang
> til en terminal så jeg kan starte EE eller lignende. Kender nogen enten
> en metode til det, eller en (flere?) websider jeg kan finde gode
> screenshots på?

Hmm.. en tanke.. Hvad med at installere vmware, og så installere de
forskellige distributioner der? Så skulle det være muligt at tage en
screendump af vmware'n... (evt. med import -window....)

Thomas Mørch
licensed ham, with callsign OZ2AFO. License category: CEPT-1

If God had intended man to smoke He would have set him on fire.