Re: Installation og adaptec 1542cf

On Thu, 11 Nov 1999, Ulrik Mailand wrote:

> Jeg har prøvet med både RH 5.2, RH 6.0 og RH6.1 men fåpr samme fejl hver
> gang....nogle gode ideer ?????

Check at du ikke har noget hardware der konflikter med enheden.

Jeg ved at det lyder lamt, men jeg ved også af bitter erfaring, at det er
sket for mig....

Netkort, IO controllerkort, alt muligt slam kan konflikte med den.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
When a single line of script in Linux can do things that'd keep you