Re: Installation og adaptec 1542cf

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Check at du ikke har noget hardware der konflikter med enheden.
>
> Jeg ved at det lyder lamt, men jeg ved også af bitter erfaring, at det er
> sket for mig....
>
> Netkort, IO controllerkort, alt muligt slam kan konflikte med den.

Det er s'fø'li' ikke rart at gøre, men med et dos baseret testprogram, fx.
checkit, kan du måske finde ud af, hvilke andre enheder konflikter med 1542.

Hvis du har andre kort i pc'en (net, lyd...), så prøv at fjerne alt hvad du kan
undvære og se om den nu vil spille.

Prøv at sætte 1542 i en anden pc, som kan boote fra cd, sammen med et scsi cd
drev, helst uden unødige kort, og fodr den med en Linux inst. cd; så får du ozze
testet om din 1542 faktisk virker. Ved du i øvrigt det med sikkerhed?

Hygge,
--
Mogens Valentin - Mail: monz@xxxxxxxxx - Website: http://www.danbbs.dk/~monz/
Web, Programming, Network, Security - Guides for Linux, Xwindows, Netscape...