Re: Homebanking under Linux (var: Re: [TEKNIK] Dual boot problemer efter inst. af ny harddisk)

On Thu, 16 Dec 1999, Andreas Bach Aaen wrote:

<snip>
> Lån&Spar bank er i øjeblikket igang med at teste på en Netbank, der virker
> under både Netscape og internet explorer. Den kræver Java v1.1.
> (lige for tiden kører den vist ret skidt under MS Explorer)
<snip>

Jeg bruger Danske NetBank som kører (relativt) fint under Netscape. Mit
eneste problem er at de lukker for adgang 24.00 - 6.00, hvilket er
irriterende når man bor i New Zealand. Iøvrigt er der vist en demo på
<URI:"http://www.danskenetbank.dk/";>.

Joern

--
Joern Thyssen                   |