Re: Homebanking under Linux (var: Re: [TEKNIK] Dual boot problemer efter inst. af ny harddisk)

On Thu, 16 Dec 1999 19:03:35 +0100 (CET), Andreas Bach Aaen <abach@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:
>Nu er lån&Spar bank ikke større end, at de plejer at samarbejde med andre
>banker om homabnkingløsninger, så håbet er lysegrønt.
Det skal da også lige skydes ind at Bankernes EDB Central (BEC) for
7-8 måneder siden annoncerede en Java version af deres PC-Bank. Det
virker fint under Linux, som endda er nævnt i deres dokumentation som
værende understøttet. Af BEC banker kan jeg bla. nævne Roskilde Bank,
Arbejdernes landsbank og Amager Bank + en del flere.

--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt

"TvDanmark er på skærmen så du ved det er banalt"
Parodi fra Bertelsen på DR2 over DGPs "Spændt op til lir".