Hvorfor siger Netscape Java 1.1.5?

Min bank tilbyder at man kan teste en ny Java-bank, de har lavet,
sideløbende med deres "almindelige" Internet-bank, således at der
fremover skulle være adgang for andre styresystemer end Windows.

Nu er det sådan, at denne Java-bank kræver en Java-maskine i version
1.1.7, og det har jeg lige checket at jeg har. Men når jeg forsøger
tilmelding, giver den genererede nøgle problemer, når de i banken skal
indtaste den på deres system. Min mistanke falder på min browsers Java,
og ganske rigtigt: når jeg åbner en java-konsol i Netscape, siger den at
versionen er 1.1.5.

Er der nogen, der ved, hvordan det nu lige kan være, og om det faktisk
KAN være det, der giver problemet?

Med venlig hilsen
David List