Slette attachments i netscape

Attachments til mails fylder, men man vil gerne beholde selve mailen...
Der er jo ikke nogen direkte måde at gøre det på i Netscape, meen...:

Flyt mailen til Drafts, dobbeltklik på den, klik på Attachments i venstre side,
højreklik på attachment-ikonet (ikke attachment-teksten), klik Delete
attachment, Save as Draft og flyt mailen tilbage hvor den hører til.

Så er det iøvrigt irriterende at man (ihvertfald) i 4.7 altid får gemt Drafts
med historik; jeg ville gerne kunne vælge mellem Save as New/Overwrite.
Måske har jeg overset noget, hvad ved jeg ;-
Måske jeg skulle kigge lidt på JavaScript implementeringen af Save menuen.
--
Mogens Valentin - mailto:monz@xxxxxxxxx - WWW: http://www.danbbs.dk/~monz/
Web, Programming, Network, Security - Guides for Linux, Xwindow and more..