Re: JAVA tools i Linux

>>>>> "ALM" == ALM  <alm@xxxxxxxx> writes:

  ALM> Har du kikket efter JBuilder på www.sun.com Hvis jeg husker
  ALM> rigtigt.  Eller måske på www.borland.com

Det er borland (eller faktisk inprise som de hedder nu)

  ALM> Det er fuldt grafisk, og jeg tror ikke du bliver skuffet.

Jeg har for noget tid proevet at installere det, og vaerre lort har
jeg ikke set siden. Foerst og fremmest paastod installationsprogrammet
at jeg ikke havde plads til de 15.8 MB som den fyldte. Jeg havde 1.5GB
fri, saa allerede der var der en bug. Jeg fik aldrig installeret den
paa den maskine, men paa en anden maskine lykkedes det (hvorfor ved
jeg ikke). Naa men saa var alt jo ogsaa dejligt, den kunne starte op,
og naar man skrev kode, saa kom det op paa skaermen baglaenst. dvs. at
println("hej"); blev til ;)"jeh"(nltnirp ikke saerlig dejligt :-) Og
den var ioevrigt mere ustabil en JBuilder for windows, efter ca. 5
min. gik den konsekvent ned. Saa JBuilder for linux var ikke nogen
success! Men om de har faaet de fejl rettet maa man haabe. Desuden
virkede det som om at det var skrevet i java, og allerede der ligger
en af fejlene, da java jo ikke lige er det hurtigste der findes :-)
Udover disse fejl er jeg ogsaa en smule modstander af JBuilder, da den
kode du skrive i den, er 100% afhaengig af Borland klasser, hvilket
ikke er saerlig smart naar man skriver platformsuafhaegning software.

/Thomas
--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"

-- Homer Simpson