pcmcia ethernet card - HJÆLP

Hej Linux folk...
Jeg har (selvfølgelig) et problem med min Redhat 6,1. Jeg skal have adgang
til et lokal netværk fra min bærebar PC, den har et pcmcia netværkskort
(NE2000 kombatibelt, 10 mbit, BNC og alt det der) og alt virker fint under
Win9X. Jeg er temmeig ny med linux, men jeg skal prøve at gøre mig
forståelig alligevel =)

Når jeg skriver "lsmod" ser det hele godt nok ud...
Når jeg skriver "cardctl ident" finder den et pcmcia ethernet card - hvilket
jo selvfølgelig gør mig overhængende glad.

Under "netcfg" har jeg under "Interfaces" sat eth0 op og der er antagelig
vis også i skønneste orden.

Hvad jeg dog ikke fatter er hvordan jeg fortæller linux at "Eth0" er =
pcmcia Slot 0
Når jeg skriver "ifconfig eth0", skriver den til mig: Eth0: error fetching
interface information: Device not found.

Spørgsmålet er så; hvordan fortæller jeg "ifconfig" (eller hvad han nu
hedder) at han skal kigge i min pcmcia port???

Venlig hilsen
Carsten Rasmussen
cpr@xxxxxxxxxxxxxx

Follow ups