Re: Projekt ICQ {Irix,Linux}

Kim Schulz wrote:

> jeg kører tit programmer fra min min maskine på min skole!!
> jeg har installeret  SSH (secure shell ) og så logger jeg simpelt hen
> ind med det som dette:
> ssh minserver.dk licq

Lyder smart, jeg troede man skulle have en "X-server" (ikke XFree, men
en eller
anden server, der kunne sende X programmel over netværk) kørende på sin
linuxmaskine. Har du sat andet en SSH på på din maskine ?

jeg skal forresten kører over to maskiner, da min maskine sidder bag
(endnu)
en linuxbox (en lille sød 486'er), der leger IP-MASQ for vores lille
netværk.

> den beder mig om password, og skriver jeg det korrekt, så exporterer den
> billedet af lICQ over på den maskine jeg arbejder med - hvad enten libs
> er installerede eller ej!

tak, det lyder fedt at jeg slipper for at tigger root om mere plads til
QT-libs.

mvh

Brian Graversen
--
If windows is the answer, it must have been a stupid question.