Fra: Klavs Klavsen [mailto:ktk@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx]
Sendt: 14. april 2000 12:24
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] Generelt CD-drev problem.

Hej Daniel,

Jeg har faktisk også været ude for en tilsvarende situation..

jeg havde en Linux bootdisk.. som lige pludselig ikke ville boote på nogen
af
vores maskiner.. NF5000..
..
jeg fandt til sidst ud af at, med NF5000 maskiner kommer der 2 typer af
cd-rom
drev.. det ene et SONY.. hvilket virker fint.. og det andet (kan ikke huske
hvad
det hedder), virker ikke.. nogle gange i starten.. men holder op med at
virke
senere.. fejlen kunne ses, ved at når jeg havde mountet en cd, så var der
kun
underlige filer på det.. og jeg kunne ikke boote på det heller.. Hvis du er
interesseret i at vide hvilket cd-rom drev det var der ikke virkede.. så kan
jeg
lige give et ring til ham IBM-teknikeren som har måtte skifte vores cd-rom
drev
ud :-)

/Klavs

"Lord Nikon A.K.A Daniel Pedersen" <lordnikon@xxxxxxxxxxxxxx> on 12-04-2000