Re: Kompile af agpgart.o modul under RH6.2 GRRRRR!

Jacob Kolding wrote:
> Nu er jeg ikke så god til make filer, men jeg ændrede følgende i
> drivers/char/Config.in:
>
> if [ "$CONFIG_EXPERIMENTAL" = "y" ]; then
>    dep_tristate '/dev/agpgart (AGP Support) (EXPERIMENTAL)' CONFIG_AGP n
> (ændrede jeg til 'm')
>
> Mit spørgsmål er da hvordan jeg lettest får kompileret agpgart.o så den
> kan køre med
> en standart RH6.2 i686 smp kerne udfra redhats medfølgende kerne source
> uden at skulle
> til at rekompilere hele kernen?

Den rettelse i drivers/char/Config.in lavede jeg også,
og det har virket uden problemer.

Hvorfor kan du ikke bare rekompilere det hele, så du er sikker på, at
kerne og moduler hænger sammen? Hvis du har en SMP maskine burde
dette jo ikke tage lang tid...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk