Re: XFree 4.0

> Ok jeg har rettet alle mine opløsninger til 1024x768, da min skærm ikke
> kan klare højere! Men nu virker det også!
> Tak for hjælpen!
> Men er det rigtigt at jeg bare skal vælge et RIVA TNT2 kort? Jeg kan
> ikke finde noget som helst med G-Force!

Som jag har förstått det så finns det en driver till Nvidiakort som heter just
det, som du ska använda. Har inte pillat med det själv, men drivisen finns
tydligen till kortet.

kolla på ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/redhat/rawhide/i386/RedHat/

där finns det en som heter just NVidia. Själv kör jag med ett Voodoo3 3000, så
jag kan inte säga hur du ska göra, men det finns även en 3dfx-rpm.

Man får väl läsa install på www.XFree86.com eller nått.

--
///Magnus

/   Magnus Alexandersson     |      RedHat 6.1     \
\ http://k509.smalands.lu.se | http://www.sslug.dk /