Re: Redhat 6.2

On 15 Apr 2000, Martin Christensen wrote:

> Mads> RedHat 6.2 har vist da mindst 2 "brown paperbag" problemer.
>
> Hvad dælen mener du dog med det, gode Mads? Det udtryk har jeg lige
> godt aldrig hørt før.

Jeg mener at det er en fejl der er så flov, at man tager en brun
papirspose over hovedet, så folk ikke kan se een.... I det her tilfælde
burde QA hos redhat have en over hovedet.

:-)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Today, the record companies are saying MP3s are the biggest evil. Tomorrow