Re: MPEG4

Anders Bo Rasmussen skriver:

> Er det når en film med DiVX ligger på een CD?

Med nogle film er det, men som regel ligger de på omkring 1.2gb pr film
i god kvalitet. At den er stor er dog ikke ensbetydende med at den er
god, for der er mange af dem der laver film, som ikke helt ved hvad de
laver, og derfor roder rundt i formater, hastigheder osv og derfor lave
en film der næsten ikke er komprimeret pga. det enorme frame antal der
er i den!

--
-
 MVH