Re: help til xfree 4.0!

On Fri, 9 Jun 2000, Anders M wrote:

> Ok det lyder fedt!
> Men skal den gamle rpm af xfree fjernes?½
Nu bruger jeg aldrig rpm's(gamle vaner er svære at slippe), men jeg kan
bestemt huske der i vejledningen står skrevet hvordan du tager en backup
af din gamle xfree. Noget i stil med "tar zcvf /xfreeback.tgz /usr/X11".

> Anders M

/Jesper Andersen
George: What should we do if we step on a land-mine?
Blackadder: Well George, standard procedure is to jump 200 ft. up
            in the air and scatter yourself over a large area!