Re: help til xfree 4.0!

Jesper Andersen wrote:

> Nu bruger jeg aldrig rpm's(gamle vaner er svære at slippe), men jeg kan
> bestemt huske der i vejledningen står skrevet hvordan du tager en backup
> af din gamle xfree. Noget i stil med "tar zcvf /xfreeback.tgz /usr/X11".

Ok jeg er lige stødt ind i et problem!
Jeg har installeret xfree 4.0, det virker fint. Men jeg kan ikke
installere NVidia's kernel rpm! Jeg bruger RH 6.2, som bygger på kernel
2.2.14-50 og deres rpm virker kun med 2.2.12!
Hvordan skal jeg gøre? Skal jeg hente src.rpm eller tar.gz'erne i
stedet?
Er der noget man skal være opmærksom på når de bygges?

Anders M