Re: Samba som Domain Controller (PDC)

Peter Thorsager wrote:

> Tak for din smøre, god læsning, som jeg ikke har kunnet finde andet steds.
> Jeg er mest interesseret i en PDC for NT4 maskiner, så det ser ud til at
> jeg kan bruge 2.0.7 (vi har ingen W2k ... endnu :-0), hvis jeg kan læse
> ret.
Det er rigtigt. Der er dog et par issues f.eks at ting som usermanager etc. ikke
rigtigt virker (kan ikke få en domæne user liste) og derfor kan man kun
administrere rettigheder for den bruger som pt er logget på maskinen,
men derudover virker det ok.

Jeg vil anbefale dig at køre 2.0.7 i det minste et stykke tid, for
der er tilsyneladende stadig en del problemer med TNG.

Held og lykke med det.

/Lars