Re: Apache, CGI og chroot

Henrik Brix Andersen wrote:

> Umm...."gå ud fra sit homedir"? Snakker vi ikke Apache konfiguration
> her?
>
> Mvh
> //Brix
> --
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>  Name:   Henrik Brix Andersen         Web: http://whiterabbit.dhis.org
>  E-mail: btech1@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  Go Linux: http://www.linux.org
Jo, men (det kan godt være vi misforstår hinanden lidt), jeg ville gerne
have at cgi-scripts kørte igennem en wrapper, så man ikke bare kan gøre
hvad som helst med et cgi script, dog ville det være rart hvis brugerne
alligevel havde adgang til f.eks formmail.pl som ligger et andet sted...

--
Mvh.
Theis