XFree86-4.0.1-succes/ Re: Sv: Signal 11 Aaargh & Re: [TEKNIK] [Teknik] XFree86 4.0.1 og xfs

Hej Elias

Tusind tak for linket til de ALLERnyeste drivere nu funker det hele med option
"NvAGP" "1"
og hele svineriet.  Jeg havde godt set at der stod compiled for 4.0 nogle steder
i  min log og
det kunne jeg jo ikke lide, men jeg havde jo ikke andre drivere, nu er det bare
fjong.  :-=)

Soldier Of  Fortune som jeg har testet på, kører fint.

Venlig Hilsen Jan