Re: Netscape Communicator 4.72 & KDE

On Fri, 21 Jul 2000, you wrote:
> hej!

> Jeg har lige været inde og kigge lidt på den site, du opgav både som
> roort og som bruger. Jeg har godt nok ikke spillet, men surfningen gav
> ingen problemer med mit system. Om det så betyder noget, at jeg har en
> rimelig hurtig kabelnetforbindelse, ved jeg ikke, men kan btw ikke se,
> at det i den forbindelse skulle gør nogen forskel ud over at jeg ikke
> bruger ppp. Nogle næver tid til anden gevaldige problemer relateret til
> kppp....
>

> --
>   \\derly
> [...]

Jeg har en adsl forbindelse i Linux via tele.dk -- jeg tror det er et problem
med hukommelsen i java -- jeg har opdaget er der er mulighed for at indstille
java i communicator->tools->java consol, men ved ikke helt hvordan det virker --
jeg tror at problemet er at java 'løber tør' for hukommelse i root(der er jo
flere programmer aktiveret i root end i en bruger log in) --

mvh

Steen

--
Signature file: