RE: Command Line resizening af billeder?

On Sun, 13 Aug 2000, Lars Knudsen wrote:

> Nu vi er ved snak om command-line batch billedbehandling, kan jeg så sætte text ind på en bestemt position på en hel stak billeder med et eller andet smart tool?

netpbm pakken har nogen kommandoer der gør det. Det er muligt at man også
kan noget magi med gimp (som vist har en slags batchmode agtigt tingets,
som godt nok ikke er en CLI, men tæt på..)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The Microsoft Dictionary:

           interoperability: The ability of a Microsoft product to operate
                             with another Microsoft product.