RE: Command Line resizening af billeder?

Yep, også med convert. Fra man siden:

To annotate an image with blue text using font 12x24 at position
(100,100), use:

    convert -font helvetica -pen blue -draw "text 100,100
Cockatoo" bird.jpg bird.miff

ImageMagick kan rigtig meget, prøv at rode lift rundt på deres webside.

Mvh
Hans

--
Hans Palbøl