Re: Kan min partition reddes?

Henrik Christian Grove <grove@xxxxxxx> writes:

Når der nu ikke var nogen der ville give mig gode råd, måtte jeg jo selv lege
lidt. Og efter at have leget[1] med fdisk og cfdisk[2], kunne jeg lige
pludselig læse min partition igen. Den eneste forskel i forhold til min
sikkerhedskopi, var en symbolsk henvisning, som jeg godt vidste jeg havde
ændret siden jeg tog sikkerhedskopien.

Hvad der rent faktisk har været i vejen, har jeg ingen idé om, men jeg havde i
det mindste ret i min antagelse om at jeg ikke kunne have mistet ret meget i
løbet af det korte stykke tid.

Henrik

--
Henrik Grove --- grove@xxxxxxx --- http://www.diku.dk/students/grove/
Fordelen ved Windows er, at man ikke behøver foretage