Re: "Sjovt" scsi disk/linux problem

On Wed, 30 Aug 2000, Jon Bendtsen wrote:

> flyt den til et andet id.

Har prøvet, den startede på 1 (oprindelig disk 0)

7

> Er der terminering på nogle af diskene der sidder før/på den disk

Niks, det er iøvrigt to forskellige "segmenter" (eller hvad det hedder),
den ene er lvd, den anden almindelig uw.

> Er der nogle specielle jumpere paa disken det kan skyldes ??

Tror jeg næppe, det er et SCA interface, de to eneste jumpere er dem der
sætter den til id 3.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
If you have a chance, take a look at the virus code, and see what some 300