VPN (pptp)

Er der nogen der kender til en idiotsikker howto på pptp ??
jeg har prøvet at opsætte det på en Debian, hvor et "apt-get install
pptp" burde gøre det meste....

jeg kan dog ikke få hul igennem til den.
Jeg har primært problemer med
- at sætte remote/local ip rigtigt i opsætning
- få MS kryptering til at virke

(jeg tror det er her, for jeg kan slet ikke få hul igennem - dermed er
det lidt svært at sige....)

Jeg har kigget i howtoes med mere hos
http://www.moretonbay.com/vpn/pptp.html, men har er ret meget i tvivl om
hvad jeg skal opsætte når je ghar hentet den som debian pakke...

Er der nogen der har fået denne løsning i luften eller kender til mere
info ???

Jeg skal primært bruge winxxxx som klienter...

Lasse

On 9/1/2000 at 12:35 Hans-Henrik Andresen wrote:

>Jeg har faktisk en pptp-server +Vtun-server kørende på min Linuxbox
bag
>Cisco'en og det virker, dog ikke så længe af gangen, men fra 10 min.
og til