metasend + sendmail maskering

Hej N?ddekn?kkere!

Jeg har en mail-server (sendmail), der er forbundet med min ISP via et
modem "en gang i mellem".

Den k?rer fint med emails, den modtager via POP3. De bliver som planlagt
lagt i k? og "maskeret" til at komme fra "image.dk", s? min ISP vil
relay'e, n?r min server ringer op for at udveksle mails.

Nu har jeg lavet et script, der genererer emails automatisk ved brug af
programmet metasend. Disse mails bliver p?nt lagt i k? af sendmail, men
bliver ?benbart IKKE maskeret. I hvert tilf?lde f?r jeg en fin
"bounce"-mail tilbage fra WorldOnline's d?mon om at den ikke vil relay'e
fordi min maskine ikke har et gyldigt internetnavn og at jeg skal tjekke
min DNS.

Hvorfor bliver mine genererede mails ikke maskeret? Kan nogen give mig et
hint om, hvordan jeg f?r mine mails ud af huset?

Med venlig hilsen
Claus Hindsgaul

Follow ups