Re: Forsvunden sheet faner i staroffice spreadsheet

On Mon, 11 Sep 2000, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Hejsa
>
> De sidste par dage har "sheet" fanebladene været forsvundet i min
> staroffice i et af mine regneark.

[...]

> Ja, jeg ved at det er et "dum bruger" problem, formentlig. Men hvad hulen
> skal jeg gøre?

ØØØØØØØØØØØØØØØØEEEEEEEEEJ....

Mand, det var værre end den med "min startknap er forsvundet under
Windows".

SELVFØLGELIG finder man ud af det efter man har postet til sslug kl. lort
om natten.

SELVFØLGELIG er det fordi man skulle trække i noget hemmeligt noget.

Pinligt. Oh well. Problemet er løst...

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Any attempt to brew coffee with a teapot should result in the error