Re: hvad kan de pakker jeg har installeret på min redhat?

On Tue, Sep 12, 2000 at 09:01:19 +0200, Kristian Vilmann wrote:

> Jo, men det giver da samme resultat som det du blev citeret for.
> Og det er iøvrigt også det samme som "rpm -qia" :)

Jeg er ikke så velbevandret ud i rpm fra kommandlinie,
da jeg mest bruger debian.

Men relultatet fra awk og xargs er forskelligt, idet awkscriptet
laver en linier per pakke.
At det så funktionsmæssigt giver samme resulat med rpm er jo godt :)
(forudsat at linien ikke bliver for lang)