Chili!Asp contra MySql

Hejsa!

Jeg ved ikke lige om jeg skal bruge en anden SSLUG gruppe, så her kommer mit
indlæg...

Jeg har netop installeret RedHat 6.2 med tilhørende Apache. I går
installerede jeg først MySQL og derefter Chili!Asp. ASP virker fortrinligt.
Faktisk langt bedre end jeg havde våget at tro på. Jeg har dog nogle
problemer med database adgangen, som jeg håber på lidt hjælp til.

Hvis der er nogen der har en version af odbc.ini til Linux, vil jeg gerne se
den. Altså uden passwd, hvis der er sådanne med.

Problemet er, at uanset om jeg laver DSN eller DSN-less connection, får jeg
ingen egentlige ASP fejlmeddelser pga. syntaksfejl. Derimod får jeg en
fejlmeddelelse om at "Connection is not open", selvom jeg har gjort det
samme, som virkede på en IIS-maskine.
Jeg vil helst ha' det til at virke med DSN-less, da jeg ikke helt kan finde
ud af at sætte DSN op. Det virker i hvert fald ikke. Man skal angive et
port-nummer, men port til hvad???

Håber der er et par stykker derude, der har rodet med det også.

Mvh.
Thomas Rokamp