Re: SV: SV: SV: langsom Samba

Andreas Overgaard wrote:
> Her er et der findes noget alle køre med og har gjort i laaaang tid nemlig
> hosts.
Jeg kender ingen. Og i øvrigt var det ikke noget argument.

> Vrxvl.
>
> Ingen selv ikke Bill Gates har taget WINS alvorligt siden NT ver. 3.51
Det er altså noget genuint ævl.

> DER ER INGEN FREMTID I WINS !!!!
Nej, men der er _nutid_ i det: Det er de færreste steder, hvor man har
rene Wind2000 LANs.

Jeg kan måske forstå at folk med meget små Windows-LANs kører uden WINS.
Men vi taler her om LANs, der kun består af få maskiner.