Re: Bærbare og PC Card

On Sun, Oct 01, 2000 at 02:23:23 +0200, Kenn L. Schjødt wrote:

> Nogen der har erfaringer med x-window managers som kører fornuftigt med
> 16 MB RAM..?

Brug twm eller fvwm/fvwm2, langt fra så avanceret som Gnome og KDE
bagved men "lette".
Dernæst glem Netscape, overvej måske Opera i stedet eller lynx
eller amaya som browser.
Glem også de store officepakker, den eneste du måske kan have
gælde af er at købe Applixware. Det er dog længe siden jeg prøvede
Applixware og det varpå 32MB. På mindre har jeg ikke prøvet.

I stedet kan jeg dog anbefale en god teksteditor og LaTeX :)