Re: debian + netkort 3C905 ?

 Allan> sh wrote:
> [...]

 Allan> Driveren hedder 3c59x og den understytter alle de nye 3com
 Allan> kort, også 905c, hvis det er det du er usikker på. Der er
 Allan> ingen grund til at downloade noget ude fra nettet.

Jeps.. det er ligenetop 3c59x du skal have fat i, den bruger jeg til
mit 3c905B, og virker perfekt og stabilt... dog har jeg også
observeret at 3Com har lavet/henviser til en specifik linux driver til
3c90x familien... men jeg har ikke prøvet den, da jeg ikke har
problemer med den jeg bruger pt. Why fix something that isn't broken
:-)

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson