Re: SV: Redhat 7.0 : problemer med FTP-server

Ulrich Slothuus wrote:

> I biblioteket /HOME/FTP/PUB har jeg oprettede nogle underbiblioteker (APPS,
> GAMES, UTILITIES). Jeg kan fint se disse biblioteker via konsolen, men ikke
> via et ftp program fra en anden maskine, her ser jeg bare et tomt bibliotek
> (/HOME/FTP/PUB).

- jeg går ud fra, at du mener /home/ftp/pub, selv om du skriver
/HOME/FTP/PUB.

Du skriver, at du ser et tomt bibliotek /home/ftp/pub, men hvorfra ved
du,
at det er dette bibliotek, du ser, og ikke et helt andet, tomt,
bibliotek?

Står der noget i /var/log/xferlog ?

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk